Gönderen Konu: DS111 Windows Dosya Paylasimi  (Okunma sayısı 28249 defa)

Sinova

  • Ziyaretçi
DS111 Windows Dosya Paylasimi
« : Aralık 07, 2011, 03:32:10 ös »
Merhabalar
ds111 windows dosya paylasimi acik oldugu halde windows 7 bilgisayarlar tarafinda gorunmuyor, mac bilgisayarlar ise ds111 i goruyor. sorun neden kaynaklanabilir acaba. Selamlarimla

Çevrimdışı ErtanERBEK

  • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
  • Administrator
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 236
  • Karma: +0/-1
  • Oku!
    • Profili Görüntüle
    • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #1 : Aralık 07, 2011, 04:00:34 ös »
Merhabalar,

Synology cihazının Windows File Share sisteminin açık olduğundan ve domain kısmında workgroup kısmının doldurulduğuna emin olunuz.


Windows 7 sistemlerde ağ bulma özelliğinin aktif olduğuna emin olunuz.
-------------------------------------------------
Ertan ERBEK             (ertan.erbek@simet.com.tr)
Technical Support manager
 
SIMET TECHNOLOGIES INC. “integrate with the universe"
Phone :+90.312.4728787 Fax  :+90.312.4723131
Simet : www.simet.com.tr B2B : www.alodepo.com

-----------------------

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #2 : Aralık 07, 2011, 04:39:57 ös »
cevap icin tesekkurler, dosya paylasimi acik ve workgroup kismi dolu durumda ancak iki tane windows 7 64 bit yuklu makine var ikiside gormuyor.
acaba windows 7 64 bit versiyon ile ilgili bir uyumsuzluk mu var

Çevrimdışı ErtanERBEK

  • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
  • Administrator
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 236
  • Karma: +0/-1
  • Oku!
    • Profili Görüntüle
    • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #3 : Aralık 07, 2011, 04:52:20 ös »
Merhabalar,


Windows 64 bit ile herhangi bir uyumsuzluk yok. Windows tarafından ağ bulma özelliğini aktif etmelisiniz.
-------------------------------------------------
Ertan ERBEK             (ertan.erbek@simet.com.tr)
Technical Support manager
 
SIMET TECHNOLOGIES INC. “integrate with the universe"
Phone :+90.312.4728787 Fax  :+90.312.4723131
Simet : www.simet.com.tr B2B : www.alodepo.com

-----------------------

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #4 : Aralık 07, 2011, 05:31:48 ös »
ag bulma ozelligini nereden aktif edebilecegimi tarif edebilirmisiniz

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #5 : Aralık 07, 2011, 05:36:06 ös »
bu arada sunu belirteyim. agdaki diger cihazlari windows 7 tarafinda gorebiliyorum. sadece ds111 i goremiyorum.

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #6 : Aralık 07, 2011, 05:37:57 ös »
network discovery kismini buldum. acik durumda

Çevrimdışı ErtanERBEK

  • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
  • Administrator
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 236
  • Karma: +0/-1
  • Oku!
    • Profili Görüntüle
    • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #7 : Aralık 07, 2011, 05:56:24 ös »
Cihazların ağda görülmesi gerekiyor, standart netbios broadcasti yapmaktalar. Daha önce Windows 7 Ultimate 64 bit ve Profesyonel 64 bit ile yaptığımız testlerde herhangi bir sorunla karşılaşmadık. Sisteme bir şekilde dahil olma şansımız var mı ?
-------------------------------------------------
Ertan ERBEK             (ertan.erbek@simet.com.tr)
Technical Support manager
 
SIMET TECHNOLOGIES INC. “integrate with the universe"
Phone :+90.312.4728787 Fax  :+90.312.4723131
Simet : www.simet.com.tr B2B : www.alodepo.com

-----------------------

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #8 : Aralık 07, 2011, 06:08:59 ös »
bu arada windows 7 tarafindan ftp den ds111 e baglanabiliyorum. sisteme dahil olmak derken uzaktan erismek mi demek istiyorsunuz

Çevrimdışı ErtanERBEK

  • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
  • Administrator
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 236
  • Karma: +0/-1
  • Oku!
    • Profili Görüntüle
    • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #9 : Aralık 07, 2011, 06:33:25 ös »
Evet, Synology cihazlarında sorun olmadığına eminiz Windows sistemlerinizi kontrol etmek istiyoruz. teknik@simet.com.tr adresi aracılığı ile ulaşım bilgisi verebilirseniz Windows sistemlerinizi sizin adınıza kontrol edelim.
-------------------------------------------------
Ertan ERBEK             (ertan.erbek@simet.com.tr)
Technical Support manager
 
SIMET TECHNOLOGIES INC. “integrate with the universe"
Phone :+90.312.4728787 Fax  :+90.312.4723131
Simet : www.simet.com.tr B2B : www.alodepo.com

-----------------------

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #10 : Aralık 07, 2011, 06:56:52 ös »
gerekli bilgileri e-mail adresinize gonderdim. ilginize tesekkur ederim

Çevrimdışı ErtanERBEK

  • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
  • Administrator
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 236
  • Karma: +0/-1
  • Oku!
    • Profili Görüntüle
    • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #11 : Aralık 08, 2011, 09:54:48 öö »
Hocam merhaba,

sizin sistemde oldukça fazla uğraştık fakat cihazı gördüremedik. Şirkette hem 32 bit hem de 64 bit Windows 7 üzerinde aynı konuyu test ettik. Windows 7 64 üzerinde home network olarak ayarladığımız zaman herhangi bir şekilde sorun yaşamadık. Konu Windows 7 konusudur büyük ihtimalle fakat windows 7 tarafında çözümün nasıl yapıldığı konusunda bir fikrimiz yok. Ama tavsiye olarak windows 7 üzerinde yeni bir kullanıcı açıp bu kullanıcı ile ayarları denemenizi tavsiye edebilirim.

Bizde sonuç alttaki gibidir.

-------------------------------------------------
Ertan ERBEK             (ertan.erbek@simet.com.tr)
Technical Support manager
 
SIMET TECHNOLOGIES INC. “integrate with the universe"
Phone :+90.312.4728787 Fax  :+90.312.4723131
Simet : www.simet.com.tr B2B : www.alodepo.com

-----------------------

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #12 : Aralık 09, 2011, 05:46:37 ös »
Ertan bey Merhabalar bu arada ben pc yi formatlayip tekrar windows kurdum. ama yine ayni sekilde gormemekte israr ediyor. Ayrica gecen gunku ugrasilarimizdan sonra medya player da ds111 i gormez oldu. oncelikle ds111 i bir formatlayip sonuca bakmak istiyorum. Bir sonuca ulasirsam sizi de buradan haberdar ederim.

Tesekkur eder hayirli calismalar dilerim
« Son Düzenleme: Aralık 09, 2011, 05:50:00 ös Gönderen: Sinova »

Çevrimdışı ErtanERBEK

  • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
  • Administrator
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 236
  • Karma: +0/-1
  • Oku!
    • Profili Görüntüle
    • Oku! Kelamla öğreten, insana bilmediğini bildiren Rabbin, en büyük kerem sahibidir.
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #13 : Aralık 09, 2011, 06:15:53 ös »
O gün core kısmında çok fazla değişiklik yapıştık. Bu nedenle sorun olabilir. Lütfen cihazı konuştuğumuz gibi tekrar yapılandırınız.
-------------------------------------------------
Ertan ERBEK             (ertan.erbek@simet.com.tr)
Technical Support manager
 
SIMET TECHNOLOGIES INC. “integrate with the universe"
Phone :+90.312.4728787 Fax  :+90.312.4723131
Simet : www.simet.com.tr B2B : www.alodepo.com

-----------------------

Sinova

  • Ziyaretçi
Ynt: DS111 Windows Dosya Paylasimi
« Yanıtla #14 : Aralık 10, 2011, 02:25:01 öö »
Ertan bey tekrar merhabalar
ds111 in hard diskini formatlayip isletim sistemini tekrar yukleyince windows tarafinda gorunmeme sorunu halloldu.
oysaki ustundeki sistemi kurali sadece 10-15 gun olmustu ve kuruldugu gunden beri windows tarafinda gorunmuyordu.
durum bu sekilde.
Selamlarimla